Omega-3 mastné kyseliny posilňujú ženské libido

Ak veci jednoducho nemajú takú paru v oblasti romantiky akú by ste si želali, prečo nezvýšiť tú spaľujúcu horúčavu niektorými omega-3 mastnými kyselinami? Odborníci zistili, že ženy, u ktorých sa zdá, že stratili svoje libido, ho môžu získať späť dávkou rybieho oleja. Ďalej je preukázané, že omega-3 mastné kyseliny by tiež mohli zvýšiť radosť z orgazmu a výdrž.

Autor: Susan Patterson ~ Zdroj: NaturalSociety.com ~ Foto: Shutterstock.com
[columns autocols=“2″]
[dropcap type=“2″]P[/dropcap]ri orgazmickej diéte je zaznamenané, že ženy, ktoré zvyšujú hladinu omega-3 mastných kyselín v tele a zároveň dávajú pozor na ďalšie diétne faktory sa dočkajú veľkého zlepšenia. Varovanie pre mužov; tento režim môže u mužov zlyhať a vyvolať predčasnú ejakuláciu.

Dávkovanie rybieho oleja

Najlepšie pre ženy je postupné zvyšovanie konzumácie omega-3 tukov a to postupným zvyšovaným oboch EPA a DHA – dvoch odlišných omega-3 mastných kyselín v rybom oleji. Ženy s váhou 60kg potrebujú okolo 1700mg EPA a 1300 mg DHA denne.

Podobne ženy s váhou 77kg by mali skonzumovať 2500mg EPA a 2000mg DHA denne a ženy s váhou 104 kg a viac, 3400mg EPA a 2600mg DHA. Množstvo by malo byť zvyšované postupne každé 2 týždne. Najlepšie je konzumovať omega-3 mastné kyseliny len vysokej kvality.

Spolu so zvýšovaním omega-3 mastných kyselín, by ste sa mali vyhnúť polynenasýteným tukom, ktoré sa nachádzajú v semenách bavlníka, v sušených kvetoch safloru, v sójových zrnách a v kukurici.

Tieto oleje by mali byť nahradené zdravými nasýtenými a mononenasýtenými mastnými kyselinami nachádzajúcich sa v olivovom oleji, kokosovom oleji a v masle.

Vyvarujte sa sóji, kofeínu, spracovaným potravinám a všetkých škrobovým potravinám, pretože tieto narušujú štruktúru hormónov.

Ďalšie tipy pre zdravé libido

Ženy zaujímajúce sa o posilnenie svojho libida by mali tak isto zvážiť denné dopĺňanie kalcia, magnézia a zinku. Vysoko kvalitná čokoláda so 70% obsahom kakaa a 3000mg koreňovej zeleniny maca v kapsulách denne tiež zvyšuje ženské libido.

Tri dávky po 300mg ashwaghandy, indickej byliny, tak isto udržuje horiaci plameň lásky.

A nakoniec sa uistite, že dodržujete optimálnu dĺžku spánku (7-8 hodín každú noc) a máte optimálnu váhu – tieto dve veci môžu mať vplyv na pohlavné hormóny a sexuálny apetít.
[/columns]

Súvisiace články

Aký je Váš názor?